Volgers

zaterdag 2 juli 2011

Me2you beertje voor mijn jarige zus!


Hallo medebloggers, daar ben ik weer, veel inspiratie deze week dus ga ik nog ff lekker door.
Is nl wel eens anders geweest de laatste tijd.
Meestal kijk ik waar ik leuke sketches kan vinden, ik doe dat meestal bij Feline Playful waar een groot overzicht staat, per dag.
Deze sketch is van Everybody-Art-Challenge waar ik hem uiteraard ga plaatsen.
de voorkant







Ik heb een Me2you beertje ingekleurd met distress bij papier van een blokje van Prima Marketing.
Verder heb ik Nestabilitie gebruikt, en een pons voor de binnenkant. tekst MD.
De bloemetjes met verschillende crealiesmallen, net als de blaadjes, en een paar roosjes van Wild Orchid Crafts, ik ben er bijna doorheen, maar bestelling is onderweg, ze zijn ook zo mooi allemaal.
Verder wat pareltjes een lintje.
Bedankt alvast voor het langskomen en al die leuke, lieve reacties.
gr. Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. een leuk kaartje hoor liesbeth
    dat zou je zusje wel leuk vinden

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje en dat beertje is super...ik ben opslag verliefd:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Liesbeth,lief die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt, Liesbeth. Wat ook een gaaf stempeltje.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh wat een lieverd op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth