Volgers

maandag 13 juni 2011

Veel geluk kaartje met Me to you stempel.

Bijna een week geleden al weer dat ik iets gepost heb hier, heb het zo druk met van alles en nog wat, dat het er vaak gewoon niet van komt om wat te maken.
Komende vrijdag mag ik een workshop gaan geven, en pfffff wat komt er een berg voorwerk bij kijken, had ik niet echt op gerekend.
Maar gisteren ben ik dit kaartje gaan maken, met mijn nieuwe Me to you stempeltjes, ik vind ze zo leuk dat ik ze allebei op dit kaartje verwerkt heb.
Mijn petekind (24 ondertussen) heeft afgelopen week de sleutel gekregen van zijn eigen stekkie en dat hebben we vandaag even bewonderd, en dit kaartje heb ik voor hem en zijn vriendin gemaakt als gelukwens voor hun huisje en het samenwonen, een hele mijlpaal toch!
Het papier is van de J ádore lijn, en de beertjes heb ik ingekleurd met distress.
Verder wat rafia en colorcore papier in verschillende kleurtjes, bloemetjes van wild orchid crafts, en spelbindersmallen gebruikt Joy hart. Randjes behandeld met distress Pumice Stone, plakpareltjes en perlenpen gebruikt.
De tekst komt van een stempelsetje van de Action.
Kaartje is op de plaats van bestemming dus ik kan er niks meer aan veranderen maar het werd goedgekeurd.
Bedankt weer voor het langstkomen, en ik geniet erg van jullie reacties ook al post ik momenteel niet zoveel.
gr. Liesbeth

12 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaart, prachtige stempel en leuk model kaart ook!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt zeg! Wat een ontzettend leuk stempeltje.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aww what a cute image, love your card and your new stamps :) Hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth, je kaart is prachtig geworden.
    Ik herken dat, het druk hebben met van alles en nogwat. Bij mij blijft het er op dit moment ook bij om een kaart te maken.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwie Liesbeth! Wat een mooie stempel heb je gebruikt zeg! Schitterende kaart is het...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje. Schattige stempel en een hele mooi binnenkant.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een lie mooi kaartje

    succes met je workshop

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een Bere lief kaartje Liesbeth
    wat zijn ze leuk he die stempels
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een mooie kaart kaart Liesbeth!
    Groetjes Trudy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Liesbeth.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Liesbeth, Geef mij je mailadres maar even door dan stuur ik je de beschrijving hoe je mijn blog-layout's op je blog kunt plaatsen.
    (31svdv@gmail.com)
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatjes ik heb zelf vandaag toevallig ook 2 van die stempels gehaald erg leuk zijn ze !

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth