Volgers

maandag 16 mei 2011

Trouwkaartje met sketch van Simply Scrapping Fun

Hallo, daar ben ik weer, ik ga proberen weer wat vaker iets te plaatsen en jullie creaties te bewonderen, het weer is daar ook wat geschikter voor.
Ik kreeg weer het verzoek om een trouwkaartje te maken maar geen cute, dus heb ik een leuke sketch gebruikt en alleen mooi papier daarvoor gebruikt, een lintje, wat bloemetjes en wat snijmallen gebruikt.
Enkel een achtergrondstempel Vriendschap gebruikt, gestempeld in het bruin.
Ook al de randjes heb ik met bruine stempelinkt bewerkt.
Ik heb de sketch gebruikt van de challenge van Simply Scrapping Fun omdat me die erg geschikt leek.
Het papier is een speciale lijn voor huwelijk met veel hartjes enzo, dus erg geschikt, heb hem al eerder gebruikt voor een kaartje, dacht van Papermania, maar dat kijk ik nog even na.
De binnenkant heb ik nog wat persoonlijker gemaakt maar niet vastgelegd op de foto.
Weer eens heel wat anders, ik blijf zoeken naar nieuwe technieken om uit te proberen.
Iemand veel ervaring met het werken met embossingpoeder???? Tips zijn heel welkom want bij mij komt al het poeder weer los, ik gebruik Versamark-inkt dus daar ligt het probleem niet.
groetjes en bedankt weer voor de leuke reacties op mijn vorige twee kaartjes.

9 opmerkingen:

  1. prachtig is dit stijlvolle kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Liesbeth!
    Heel stijlvol.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart
    en met embossing poeder heb ik nog geen ervaring dus kan je niet helpen
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Liesbeth
    wat een prachtig kaartje.

    Gebruik je wel de juiste inkt voor het embossen
    je hebt daar Versamark inkt voor nodig.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Liesbeth,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Liesbeth
    Ik zie net pas in je bovenstaande berichtje dat je vermeld had dat je versa inkt gebruikt, pfffff....waar het dan aan zal kunnen liggen weet ik niet, misschien een optie om verschillende soorten stempelpapier uit te proberen.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi Liesbeth!! Wat een prachtige kleuren ook gebruikt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow Liesbeth, wat een prachtig kaartje zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Liesbeth!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth