Volgers

donderdag 19 mei 2011

Bloemenkaartje met de sketch van Sketchy colours.

Wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn laatste berichtje.
Nou dames, het concert in Antwerpen Sportpaleis van Marco was geweldig.......andere woorden heb ik er echt niet voor.
Ik (ik moet zeggen wij) hebben er van genoten, keeltje schor gezongen, heerlijk.
De laatste dagen toch weer aan de knutsel, kaartje gemaakt voor een gouden bruiloft maar dat kan ik nog niet plaatsen omdat ik het niet leuk zou vinden als de ontvanger het al zou zien voor ontvangst, dus die komt tzt. Vanmiddag wel een ander bloemenkaartje gemaakt aan de hand van de sketch van Sketchy colours.
Ik ga proberen om hem te plaatsen, soms gaat dat niet zonder slag of stoot.
Papier van de Annalee collection, bloemetjes van Wild Orchid, stempelafdrukje is ingekleurd met de coppics.
Nestabilitie gebruikt, lintje, pareltje.
Ik ben weer erg benieuwd of jullie deze ook wat vinden!

11 opmerkingen:

  1. hij is erg leuk
    de kleurtjes vind ik ook leuk
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, mooie kleurencombi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, Liesbeth. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige mooie kaart Liesbeth, prachtige kleuren ook gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleuren...alles past weer precies bijelkaar. Heel mooi Liesbeth!
    Prettig weekend...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow!Such a lovely card!
    Thank you for joining us at Sketchy Colors this week - good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. cards en box bij lady m20 mei 2011 om 15:15

    wat een mooi kaartje ik vind de kleuren zo mooi passend bij elkaar groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een prachtige kaart is dit zeg. Heel mooie kleurencombinatie.
    En ik geloof je direkt dat je een topavond hebt gehad in Antwerpen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt de smaak van kaarten maken weer helemaal te pakken Liesbeth, het is weer een prachtig kaartje.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth