Volgers

maandag 21 maart 2011

Tilda in the garden in purple.

Hallo bezoekers van mijn kaartenblog.
Na een weekend met heerlijk weer en vele activiteiten buitenshuis ben ik vanmiddag weer een kaartje af gaan maken bij een stempel die ik vorige week al had ingekleurd met derwents bij het Maya papier.
Ja, ook ik behoor nu tot de bezitters van dit schitterende papier, een paar velletjes tenminste, en het is echt prachtig papier.
Ik heb in dit kaartje de kleuren paars/lila en ecru met groen gecombineerd.
Ik heb de sketch gebruikt van Friday Sketchers waar ik hem ga posten.
Tekst heb ik op de computer gemaakt want die kon niet zo groot zijn, verder een taartkleedje gebruikt, pareltjes gemaakt met de perlenpen en roosjes van Wild Orchid, strikje en blaadjes van Crealies en dan vind ik hem eigenlijk wel vol genoeg wil je nog iets van het papier zien.
Ik hoop dat jullie ook een beetje genoten hebben van het lekkere lenteweer, en gezien de vele posten die ik gemist heb ook vele van jullie ook geknutselt en beurs bezocht.
Ga ik weer verder op mijn kamertje nadat ik jullie nogmaals bedankt heb voor al de leuke reacties, dat is soms nog leuker dan het maken van een kaart.
Groetjes Liesbeth

13 opmerkingen:

  1. een heel mooi kaartje
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Liesbeth
    wat een prachtig kaartje en de kaartjes hieronder zijn ook al zo mooi, kortom ik heb weer genoten van je prachtige kaarten.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi!! En zo mooi ingekleurd! Succes met de challenge.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Liesbeth,
    Een schitterende kaart. Ik vind die kleuren ook zo super.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Liesbeth, wat een super mooi kaartje!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geheel Liesbeth... Ik ben ook weg van het papier:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw Liesbeth, prijs jezelf gelukkig met het bezitten van het Maya papier, het is werkelijk superz gaaf papier (vind ik). Je kaartje is geweldig, echt een plaatje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Liesbeth wat heb je leuke kaartjes gemaakt. Ik heb er nog al een aantal gemist!
    Tja en het papier is prachtig he!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en ja dat papier is geweldig!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtig is dit schattige kaartje met dat schitterende papier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart heb je gemaakt, super,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi en schattig kaartje is dit

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth