Volgers

donderdag 3 februari 2011

Lily of the Valley, voorlopig nog zonder tekst!

Hallo bezoekers van mijn freubelblog.
Na een paar dagen rondhangen zonder inspiratie, waarschijnlijk vanwege het dipje waar ik last van had ben ik vanmiddag toch tot een kaartje afmaken toegekomen wat wel geplaatst mag worden.
Ik had er eerder deze week al eentje afgemaakt maar ik was er niet tevreden over, dus heb ik besloten het niet te posten en opnieuw te beginnen.
Ik heb weer een stempeltje van LOTV ingekleurd met de derwents en papier weer van het blok waarover ik eerder sprak, nu in de grijskleuren van Tim Holtz.
Ik vond het met alleen grijs wel erg somber worden bij dit lieve stempeltje, dus heb ik het hoedje maar wat opgevrolijkt en die kleur terug laten komen in een stuk color-core papier dat ik door de cuttlebug heb gehaald met een hartjesmal, daar is alleen niet zo veel van te zien op de foto, evenals de mal van Nellie snellen die ik gebruikt heb als randje.
Bloemetjes en blaadjes met een crealiesmal en de roosjes met MD malletjes evenals de swirls, wat pareltjes gemaakt en glimmermist gebruikt op de roosjes.
De tag heb ik met 'n mal van cuttlebug gemaakt evenals de onderste twee bloemetjes, maar nog geen tekst toegevoegd, kan altijd nog toch?
Het heeft even geduurd maar ik vind hem zelf wel aardig geworden.
Bedankt weer voor de lieve/leuke reacties op mijn vorige kaartjes.
gr. Liesbeth

8 opmerkingen:

  1. ohh wat een lieverd is dit, en je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is zeer zeker een lief plaatje en je kaart is zo heel mooi geworden
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O super wat een mooie kaart en wat is dit een lief stempeltje!!! Geweldig!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en mooi kaartje Liesbeth
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje. Leuk gedaan met al die verschillende bloemen.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook zonder tekst een super mooie kaartje!
    Alvast een fijn weekend...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een lieverd je kaart en de stempel

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Liesbeth! wat heb je een prachtige kaart gemaakt zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth