Volgers

maandag 10 januari 2011

Vriendschapskaartje.

Hallo bezoekers van mijn kaartenblog.
Nieuwe week, en ik ben maar gelijk weer eens op mijn hobbykamertje gedoken om een kaartje af te maken.
De afgelopen weken is er niet heel veel van gekomen omdat mijn man vakantie had, en dan gaan we er vaak op uit om leuke wandelingen te maken, en wandelen is ontzettend leuk maar er gaat erg veel vrije tijd in zitten.
En de tijd op mijn kamertje heb ik de afgelopen weken vooral besteed aan het oefenen met inkleuren met de distress.
Het kaartje dat ik hierbij ga posten is daar een voorbeeld van, ik vind het stempeltje zo leuk dat ik vind dat het niet alleen in de kerstkaartjes thuis hoort. Het papier dat ik heb gebruikt is van BG, ik vind de paperpads van Basic Grey altijd erg mooi, en goed te gebruiken voor kaartjes.
Ik heb weer bloemetjes gemaakt, blaadjes van de Crealiesmallen, en een nieuwe mal gebruikt van double do, verder een lintje en weer wat glitters en pareltjes gemaakt met de perlenpen, en de tekst is een onderdeel van een grotere stempel over vriendschap.
Het is een verzameling van goudkleuren geworden.
Wat vinden jullie, gaat het er al wat op lijken het inkleuren met de distress?
gr. Liesbeth

4 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth
    wat een waanzinnig mooi kaartje en dat stempeltje kan idd heel goed gebruikt worden voor meerdere gelegenheden, en je kleurwerk ziet er fantastisch uit!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart en mooi al die gele tinten. Inderdaad je hoeft de stempel niet alleen met de kerst te gebruiken.
    Ik heb zaterdag een tocht in Breda gewandeld van 20 km.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig Liesbeth en hele mooie kleuren ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk kaartje hoor
    en je kleuren ook
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth