Volgers

dinsdag 18 januari 2011

A gift for you!

Hallo medebloggers.
Vandaag eindelijk het kaartje afgemaakt dat ik 2 weken geleden al ingekleurd had met de derwentpotloden bij het papier van BG.
Ik had in de kerstperiode al verschillende kleuren lint gekocht want dan kom je overal veel lint tegen en deze kleur paars paste perfect bij deze lijn van BG. Een gewaagde kleurcombi paars met rood!
Ook had ik vorige week bij de Wensshop in Dongen een nieuwe mal gekocht van Nellie Snellen, en die moest ik natuurlijk wel uitproberen, verder nog mallen gebruikt van MD en Crealies.
De tekst weet ik niet meer waar ik die vandaan heb getoverd.
Stempeltje uiteraard weer van Magnolia.
Ik vind de stempeltjes van Lily of the valley ook zo ontzettend leuk (cute) maar heb buiten de eigen website nog geen ander adres kunnen vinden waar je ze kunt kopen, iemand misschien een adresje?
Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties!
gr. Liesbeth

11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurrijke kaart!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom via via op je site terecht, wat een mooie kaarten maak je! Grappig om te zien hoe jij een compleet andere kaart maakt met dit afdrukje...heb hem zelf een paar dagen geleden namelijk ook net gemaakt.
    Ik ga je volgen en zou het leuk vinden als je mij ook een bezoekje brengt en misschien volger wordt:-)
    Kon zelf de LOTV negens anders vinden en heb vorige week maar een bestelling geplaatst. Ben benieuwd wanneer het binnenkomt!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is wel heel leuk geworden Liesbeth!! Mooie mal trouwens! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje is dit zeg!
    ben meteen volger geworden.
    Groetjes jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje zeg! Mooi gedaan met de strik.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Liesbeth,
    wat een lief kaartje heb je weer gemaakt zeg.
    Groetjes Corrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel lief leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Liesbeth,
    Wat een mooi kaartje is dat weer geworden.
    Ik hoop dat je die stempels vindt. Ik heb op mijn vertrouwde webwinkels gezocht, maar geen gevonden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart liesbeth Leuk zo die strik

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schattige kaart geworden Liesbeth en de kleuren zijn mooi bij elkaar. En die strik is zo heel leuk gestrikt.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth