Volgers

zondag 5 december 2010

Mijn broer ziet Abraham volgend weekend!

Hallo medebloggers,

Dit afgelopen weekend heb ik niet zoveel gefreubeld want we zijn er even lekker tussenuit geweest.
Ik was vrijdagmiddag aan een kaartje begonnen voor mijn broer die volgend weekend de 50 gaat zien, dus een feestje. Op internet kwam ik het patroon tegen van deze kaart, en het papier heb ik al eerder gebruikt van Creamotion, ik vond het wel erg geschikt voor een mannenkaart, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Morgen waarschijnlijk weer wat meer tijd om te freubelen, tot dan.

gr. Liesbeth

6 opmerkingen:

  1. prachtig is dit stoere en ook stijlvolle kaartje, en alvast gefeliciteerd met je broer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je gemaakt.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mannenkaart. Dit patroontje blijft leuk!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Liesbeth.
    Een leuke, mooie en stoere mannenkaart.
    Felicitaties aan je broer met zijn 50ste.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Liesbeth!! die zal je broer zeker mooi vinden.
    Alvast gefeliciteerd met je broers 50ste verjaardag.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart voor je broer.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth