Volgers

vrijdag 10 december 2010

En dit is echt de laatste!

Vanmiddag nog het laatste theelichtkaartje (op verzoek) afgemaakt, weer helemaal anders dan de vorige.
Ik vind hem zelf wel leuk geworden in het lavendel gecombineerd met papier van Websters pages, wel een vleugje nostalgie door het plaatje en papier. Daardoor is het een alles watje geworden.
Nu ga ik me weer wat op wat anders storten, kerstkaartjes zijn ongeveer wel klaar (denk ik nu!)
Heb nog wel wat ingekleurd liggen als reserve.
Ik wens iedereen een fijn weekend, en het spijt me als ik in het weekend een creatie van jullie mis, mijn verontschuldigingen daarvoor, maar ik heb veel op het programma staan, vooral morgen, lekker een etentje.
Groetjes Liesbeth

7 opmerkingen:

  1. prachtig is deze ook in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn stuk voor stuk prachtig en ieder kaartje heeft wat, in wat voor kleur ook.
    groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Liesbeth,
    Elk theelichtkaartje dat je maakte is in één woord: PRACHTIG.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is geweldig mooi geworden Liesbeth
    Hihihi weet je zeker dat het de laatste is.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ja ook deze laatste, is erg mooi geworden.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook schitterend!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Liesbeth!! mooie kleuren ook.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth