Volgers

dinsdag 9 november 2010

En nog een kerstkaartje!

Ik moet nog vele kerstkaartjes maken, en wil er dan toch wel wat variatie in brengen.
Nou zijn de ontvangers ondertussen wel gewend dat ik mijn kaartjes zelf maak, maar "het soort" kaartje is de afgelopen jaren toch wel veranderd.
Deze heb ik ook gisteravond al afgemaakt maar moest nog drogen, met name de glimmer mist op de bloemen en de pareltjes.
Stempeltje is weer een magnoliaatje, ze blijven leuk, en gaan nooit vervelen. Papier uit dezelfde lijn van BG Capella, mal van Marianne Design, bloemetjes/blaadjesmal van Crealies gebruikt, nog een leuk lintje en klaar weer om gekeurd te worden.
creatieve groetjes
Liesbeth

5 opmerkingen:

  1. Deze is ook echt prachtig Liesbeth, vooral die bloemen. Je ziet de glans van de glimmer mist zelfs!!
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kerstkaart Liesbeth!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kerstkaartje Liesbeth!
    Enuh mognoliaatjes gaan mij ook niet vervelen hoor!!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    Er staat iets voor je op ons blog.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super Liesbeth, dank je wel, ja net zoals je al zei, er staat er al 1 op mijn blog, maar toch ben ik er erg blij mee hoor!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth