Volgers

woensdag 3 november 2010

En nog een bloem!

Vanavond nog een kaartje afgemaakt, de naaimachine voor de verandering op tafel gehad.
Ik heb het bloemetje (met dank weer aan Diny van Creadin) weer met de distress ingekleurd, en het kaartje verder niet teveel aangekleed omdat het zo voldoende was voor mijn gevoel, wat minder is soms mooier.
Ik had in Gilze, afgelopen weekend nog een leuke embossingmal voor de cuttlebug met de kleine bloemetjes gevonden en hier gebruikt op het color-core papier, en  dat geeft al voldoende effect.
Ik vind hem zelf wel aardig geworden! En jullie?
Tot morgen en weltrusten voor zometeen!
Creatieve groetjes Liesbeth

1 opmerking:

  1. Hoi Liesbeth,

    Je hebt een schitterende kaart gemaakt, lekker zonnig.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth