Volgers

vrijdag 19 november 2010

Christmas Post.

Hallo bezoekers van mijn blogje,

Vandaag ga ik mijn eerste magnolia-kerstkaartje plaatsen dat ik met de distress ink heb ingekleurd, en dat ik durf te posten hier, had al meerdere pogingen ondernomen maar ik was er absoluut niet tevreden over.
Ik heb de afgelopen dagen me wat verdiept in de diverse tutorials over inkleuren met distress, en ik ben benieuwd natuurlijk naar jullie reacties.
Papier is van BG eskimo kisses, verder bloemetjes zelfgemaakt, en diverse stansjes van Marianne Design, lintjes en de tekst heb ik op de computer gemaakt.
Creatieve groetjes weer, en alvast een heel fijn weekend!
Liesbeth

6 opmerkingen:

  1. het is goed gelukt hoor liesbeth
    ik gebruik distress alleen voor de randjes
    als het zo uitkomt
    nee geef mij maar de derwent potloden
    heb het ooit eens geprobeerd om te kleuren met distres maar ik kan het niet hoor
    nog veel freubelgroetjes van gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwww Liesbeth wat een prachtig kaartje en super mooi ingekleurd.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat een schitterende kaart Liesbeth, schitterend ingekleurd hoor !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig ingekleurd, ik ben er ook heel lang mee aan het stoeien geweest, vooral het gezichtje, maar ik vind het een superleuke kaart.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth, ik vind 'm erg goed gelukt hoor!! Het is idd. even wennen want het werkt heel anders dan bijv. potloden, maar ik vind deze echt super goed!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart. Je hebt hem echt mooi ingekleurd. Echt mooi gedaan.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth