Volgers

donderdag 14 oktober 2010

verjaardagskaartje as. schoonzoon.

Hallo,

Vandaag ga ik beginnen met het plaatsen van het kaartje waar ik gistermiddag al aan was begonnen.
Ik vind dat wel de moeilijkste opdracht, een kaartje voor een volwassen kerel die 24 gaat worden, mijn as. schoonzoon zoals het er nu naar uitziet. Dus een beetje stoer, en ik hoef natuurlijk niet met bloemetjes en kantjes aan te komen, maar als je een kant en klaar kaart gaat kopen vinden die kerels dat ook weer niet leuk als ze weten dat je zelf altijd aan het kaarten-maken bent.
Dus geen stempel, geen bloemetjes en glitters, maar ik heb geprobeerd een stoere broekzak te maken, met een label happy birthday erin. Papier is van Basic grey Oliver.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

groetjes Liesbeth

1 opmerking:

  1. Hoi Liesbeth,
    Het is ook moeilijk voor een man,
    maar deze kaart is prachtig!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth