Volgers

woensdag 20 oktober 2010

May every part of your birthday have happy in it!

Vandaag een kaartje afgemaakt waaraan ik al eerder deze week was begonnen, een verjaardagskaartje voor de vriendin van mijn zoon.
Ik vind hem zelf wel lief geworden, die rose kleurtjes. Om het niet TE soft te maken heb ik hem met het wat hardere groen uit het papier afgewerkt. Weer magnoliastempeltje en het papier is van BG Olivia, en de bloem en bladeren van Crealies, en een nestabilitie achter het afdrukje.
En weer ben ik benieuwd wat jullie er van vinden!
Lieve groetjes Liesbeth

1 opmerking:

  1. Hallo Liesbeth, mijn eerste keer op je blog, maar wat een schattig kaartje is dit!! Echt een dotje hoor!! Ben zelf ook dol op Magnolia. Ben meteen volger geworden. Kom ook eens bij mij kijken.
    Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth