Volgers

donderdag 7 oktober 2010

Kerstkaartje Hänglar en Stänglar

hoi hallo,

De afgelopen dagen lekker wat zitten stempelen en kleuren, kaartjes genoeg nog om te maken voor de Kerst.
Nog een leuk pakketje papier voor de kerst aangeschaft gisteren in de "traditionele kerstkleuren", dit om er wat afwisseling in te brengen alhoewel ik het papier van Bo Bunny wel erg mooi vind, maar hier vroegen ze zich al af of het wel kerstpapier was, nou echt wel dus, kerstbomen en sneeuwvlokken.
Maar die nieuwe moet ik nog afmaken, misschien vanavond, maar deze hanglar stanglar stempel is nog met het Bo Bunny papier gemaakt, ik vind hem zelf wel cute geworden. Nog een ingekleurd afdrukje in dezelfde kleurstelling ligt nog te wachten om afgemaakt te worden, het meisje van Hänglar en Stänglar, wellicht voor morgen weer.
Lieve groetjes weer.


1 opmerking:

  1. Wat een erg leuk kaartje is het geworden. Leuke stempel en prachtig papier.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth