Volgers

maandag 18 oktober 2010

Halloween Challenge en Dutch Card Lovers-challenge.

Goede morgen bezoekers.

Gisteren heb ik grotendeels lekker zitten knutselen op mijn hobbykamertje, ik had gezien dat er een paar leuke challenges waren. De eerste waarvoor ik nu dit kaartje ga plaatsen is van "alles met en over kleuren met Derwents", spreekt mij erg aan natuurlijk omdat ik tot nu toe alleen maar kleur met mijn derwentjes, ik vind het nog steeds erg leuk om te doen! Het thema Halloween, heb ik niet zoveel mee, maar het maken van een kaartje in oranje en zwart, vond ik wel een uitdaging.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
gr. Liesbeth

En mijn tweede kaartje dat ik gemaakt heb voor de Dutch Card Lovers is deze geworden, weer helemaal anders, vind ik zelf!
Het is de eerste keer voor mij dat ik mee doe met een challenge, ik vind het wel leuk om een kaartje te maken en me dan ook daadwerkelijk aan de sketch te houden.
Ik had soms wel een sketch maar aan het eind was hij dan toch helemaal anders.

2 opmerkingen:

  1. Wat een Prachtige kaartjes Liesbeth!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaartjes, de een erg stoer en de ander zo lief!

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth