Volgers

woensdag 27 oktober 2010

en nog twee!

Ik ben ijverig aan het borduren geweest het afgelopen weekend en vanmorgen heb ik nog twee kaartjes voor kerst afgemaakt.
Weer snoesjes in 3d, en kerstpapiertjes van basic grey en websterspages gebruikt, bloemetjes gemaakt  met pons en mal van Marianne design, een lintje en plakpareltje, en een kantje van crealies.
Dat was het wel weer voor vandaag, ga verder vandaag wat experimenteren met de distressinkt, heb het aquarelpapier in Utrecht gevonden, kijken of dat beter gaat!
Ben benieuwd weer naar jullie reacties!

creatieve groetjes weer.

1 opmerking:

  1. Dat zijn ook 2 mooie kerstkaarten Liesbeth, leuk gedaan.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth