Volgers

maandag 27 september 2010

Magnolia en Penny Black.

Ik ben toch wel een echte Magnolia-fan hoor, al kleur ik natuurlijk ook wel andere stempeltjes.
Dit stempelafdrukje heb ik afgelopen week gekregen en het was heerlijk freubelweer de afgelopen dagen.
Zaterdag lekker actief bezig geweest buiten, en de zondag was freubeldag, ik heb dus nog een kaartje gemaakt, en heb geprobeerd de tweede kaart een beetje mannelijk te houden.
Dat blijft toch altijd moeilijk, maar deze muzikale kaart is toch wel leuk geworden al is het moeilijk om de details op de foto vast te leggen, ik hoop dat jullie toch kunnen zien wat de bedoeling was!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth