Volgers

maandag 13 september 2010

Hallo hallo,

Vandaag aan het uiterlijk van mijn blog gewerkt, met veel hulp van Ingrid waar ook de mooie layout vandaan komt, het was moeilijk om een keuze te maken maar dit zijn echt mijn kleuren. Ook op mijn hobbykamertje kom je deze tinten tegen.
Nu ga ik eens uitzoeken hoe ik mijn creaties hier mooi kan plaatsen en dan zien jullie ze zo verschijnen (misschien duurt dat dus nog wel even) ik zal beginnen met een paar fotoos te plaatsen van onze huisdieren, is in ieder geval al iets.
lieve groetjes Liesbeth.

2 opmerkingen:

  1. Veel succes met het bloggen Liesbeth en alle begin is moeilijk maar je komt er wel!!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar je creaties en we hebben nog een hobby gemeen, namenlijk wandelen.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie voor me achter te laten, ik waardeer dat heel erg, thanks for making time to leave a comment, it makes me happy.
Lieve groetjes Liesbeth